Direktlänk till inlägg 15 augusti 2010

trött?

Av mirelle - 15 augusti 2010 11:00

Ja här verkar alla vara trötta. bägge mina killar ligger och sussar sött. Det är visst bara jag som inte kan vila på dagarna fast jag verkligen skulle börja ta och göra det. Men vi är ändå lyckligt lottade för elvis vaknar bara för att äta 2-3 ggr om natten (pepper pepper) än så länge. Än så länge. Man får väll upptäcka vad framtiden har att erbjuda när det väl är dax.


Igår var det fantastiskt varmt och vi hade en helskön dag först nere vid ån och kollade på festivalen sen gjorde vi en otroligt god middag med hemgjord potatissallad ala moberg och grillspett med massa gott på. Jag lyxade till det med en flaska rövin, alkoholfis förstäss. man vill ju inte ha en fylleunge... det kommer nog ändå av sig själv senare om sådära 15 år. Det var iaf så varmt i går kväll att vi bestämde oss för att tända upp alla ljus på verandan och så sätt vi där i mys ljuset och möööös. det var magist. hoppas på att inte alla varma sommar kvällar har paserat än för jag vill ha flera. många fler.


Idag så ska vi ut till njurunda och hälsa på madde med familj och visa upp elvis, gratta isabella och önska dem en trevlig flytt/resa. Jag tycker alla man känner försvinner härifrån. själv kommer man bli kvar i kära sundsvall resten av livet... det skulle ju inte vara helt fel att testa att bo i en annan stad (eller land) ett tag. tänk om jag kunde få jonny att vilja packa ihop och göra ett sånt äventyr som det skulle vara. Meeen det lär ju INTE hända. men man kan ju alltid göra ett försök!? hee hee heee





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mirelle - 1 april 2013 06:51

Vilka intensiva dagar det blir när han har en stor familj. Mycket mat mycket prat mycket folk. Idag är tanken att vi ska åka ut till björköfjärden och pimpla men jag står fortfarande i valet och kvarlet. Lilleman fick fejk krump natten mot i går oc...

Av mirelle - 30 mars 2013 08:05

Jag vill uppmana alla barnföräldrar där ute att bojkotta godis till barnen och ge ett vitt-socker-fritt allternativ i stället. Jag har fått nog av vuxnas "välvilja" att ge godis till barn. Där inblandat läsk och till och med energidryck!!!??? Det...

Av mirelle - 29 mars 2013 16:35


Det är konstigt hur livet kan tvärnita, göra en 180 grades sväng, snubbla omkull, trilla i graven...   Det hände min bror.   Ta vara på livet, lev varje minut.   Mattias fick 7 år.   Jag saknar honom så mycket och det fins ingen t...

Av mirelle - 18 mars 2013 12:09

Hej kära blogg. Idag går dagen i en otroligt knapigt tempo. Jag är så förvirrad och knäpp och allt blir fel. Men jag är glad ändå. För trotts att allt går som det går så är det ok. Det är OK att göra fel ibland. Jag kan ju bara göra det bättre.   ...

Av mirelle - 12 mars 2013 17:22

Oh neeej. inte en till som bara tänker skriva och klaga på vädret!!   Nej nej. Bara lung jag tänkte hellre bearbeta min egen trisstes i detta inlägg. Jag har nog haft exakt 15 kunder i dag och om man räknar på att en kund är inne ca 5 minuter ...

Ovido - Quiz & Flashcards