Direktlänk till inlägg 17 september 2010

2 månader

Av mirelle - 17 september 2010 13:00

paserade elvis för ca 1,5 vecka sedan. Han är så liten men ändå såå stor. Igår kväll satt jag och klippte och klistrade med hans "första år" bok och på en sida i den boken ska man sätta in barnets bb-armband vilket jag också gjorde då i går. Men då fick man verkligen se va liten han varit. Det var så litet och pyttit. Elvis gick ju ner ca 20 g då första dagarna så vi hade kunnat dra av han armbandet utan att klippa upp det. Min lillfis. Snart får han inte heller plats att ligga ner i badbaljan för om han spänner kroppen så spjälar han liksom fast sig i baljan. Får hoppas att han lär sig sitta snart så han kan få ha lite roligt under baden han med. Nu så ser han så tokroligt förvånad ut när han får vatten på sig.


Har ju som jag skrivit tidigare varit intresserad av att komma i kontakt med andra mammor och deras bäbisar i ex en föreldragrupp men jag tror jag får krupp för de går inte att finna. Vart håller dom till egenterligen????

De enda jag vet om är kyrkans babysång, som kändes lite sådära med tanke på att jag snarare är antikrist än ateist så skulle det bli rätt så trisst och babysimet på sorthavsbadet men där bör barnet vara minst 3 månader och så tror jag att det är för sent att söka dit??? som ni förstår har jag ingen koll alls så HJÄLP!! vart/hur/när ska jag söka börjar ju bli mossig här hemma.

alla tipps är välkommna!!



 
 
hanniiii

hanniiii

21 september 2010 22:35

Jisses, ja tiden går väldans fort :O Storkillen! Hihi. Vi måste ses nåt Mirkan :) Bamsekram på dig !

http://hanniipie.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mirelle - 1 april 2013 06:51

Vilka intensiva dagar det blir när han har en stor familj. Mycket mat mycket prat mycket folk. Idag är tanken att vi ska åka ut till björköfjärden och pimpla men jag står fortfarande i valet och kvarlet. Lilleman fick fejk krump natten mot i går oc...

Av mirelle - 30 mars 2013 08:05

Jag vill uppmana alla barnföräldrar där ute att bojkotta godis till barnen och ge ett vitt-socker-fritt allternativ i stället. Jag har fått nog av vuxnas "välvilja" att ge godis till barn. Där inblandat läsk och till och med energidryck!!!??? Det...

Av mirelle - 29 mars 2013 16:35


Det är konstigt hur livet kan tvärnita, göra en 180 grades sväng, snubbla omkull, trilla i graven...   Det hände min bror.   Ta vara på livet, lev varje minut.   Mattias fick 7 år.   Jag saknar honom så mycket och det fins ingen t...

Av mirelle - 18 mars 2013 12:09

Hej kära blogg. Idag går dagen i en otroligt knapigt tempo. Jag är så förvirrad och knäpp och allt blir fel. Men jag är glad ändå. För trotts att allt går som det går så är det ok. Det är OK att göra fel ibland. Jag kan ju bara göra det bättre.   ...

Av mirelle - 12 mars 2013 17:22

Oh neeej. inte en till som bara tänker skriva och klaga på vädret!!   Nej nej. Bara lung jag tänkte hellre bearbeta min egen trisstes i detta inlägg. Jag har nog haft exakt 15 kunder i dag och om man räknar på att en kund är inne ca 5 minuter ...

Ovido - Quiz & Flashcards