Direktlänk till inlägg 14 oktober 2010

periodare

Av mirelle - 14 oktober 2010 14:44

kan jag bara säga att jag är när det gäller bloggen men det hör även till att jag måste prioritera min tid och jag har helt enkelt haft roligare saker för mig vilket är en stor tröst.


Det som hänt på sistonde när det jäller elvis är att han har blivit riktigt duktig på att ligga på mage, han är lite svag i armarna och gillar det egenterligen inte men ligger där snält på magen ändå iaf så länge mamma hejjar på annars så får det va.

vi har även vänt på han i bärselen han vill inte sitta fast och blo in i mammas hylla. jag har han just nu i skrivandes stund på magen och får växla att kolla över hans högra och vänstra axel för att kuna se tanjenterna vilket får mig att känna att det kommer bli ett ansträngt inlägg med många fel. ni får ha överseende :)


han fick även sina två första sprutor för en vecka sen vilket var hemskt, hemskt och hemskt. som tur var så blev elvis lugn på bara några minuter och när han fick syn på en stor gl fisk med röd putmun som hängde över skötbordet inne på bvc så blev han sitt vanliga smilande jag igen. puhh tänkte jag. käns INTE bra att det är dax igen om bara några veckor. det är en sabla tur att han har så kort minne i den här åldern annars hade det blitt jobbit.


Dagara rullar på som dagar bara kan rulla på man vaknar myser, grejjar, äter, myser, bråkar, bajsar, bajsar, bajsar, äter, myser, äter och sover och det var den dan osv osv.


I morgon ska vi äntligen åka upp till stugan och sova över. första gången den här sesången och det gör inget om det blåser då blir det bara mer tid för familjen framför brasan med en kopp varm choklad och ett bärdspel kanske? det ser jag fram emot. tanken är ju att vi ska kratta lite löv sp inte gräset ruttnar bort under massorna men om det båser som det gör nu så är det knappast lönt. det får bli som det blir är min filosofi numer vilket är lite tvärtemot mitt gamma "det blir som man gör ett". men så är livet allt ändras. mycket nu till det bättre kan inte tänka mig ett liv utan mil lilla familj de är mitt syre, min motivation och min glädle.


nu ska elvis få säga några rader ...

g




löööööööööööööööööööööoczgd,.ffffflafdd


kan bara undra vad det betyder men det verka låta roligt att få slå på tanjenterna iaf :D

nu följer några bilder. ha till godo.

      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mirelle - 1 april 2013 06:51

Vilka intensiva dagar det blir när han har en stor familj. Mycket mat mycket prat mycket folk. Idag är tanken att vi ska åka ut till björköfjärden och pimpla men jag står fortfarande i valet och kvarlet. Lilleman fick fejk krump natten mot i går oc...

Av mirelle - 30 mars 2013 08:05

Jag vill uppmana alla barnföräldrar där ute att bojkotta godis till barnen och ge ett vitt-socker-fritt allternativ i stället. Jag har fått nog av vuxnas "välvilja" att ge godis till barn. Där inblandat läsk och till och med energidryck!!!??? Det...

Av mirelle - 29 mars 2013 16:35


Det är konstigt hur livet kan tvärnita, göra en 180 grades sväng, snubbla omkull, trilla i graven...   Det hände min bror.   Ta vara på livet, lev varje minut.   Mattias fick 7 år.   Jag saknar honom så mycket och det fins ingen t...

Av mirelle - 18 mars 2013 12:09

Hej kära blogg. Idag går dagen i en otroligt knapigt tempo. Jag är så förvirrad och knäpp och allt blir fel. Men jag är glad ändå. För trotts att allt går som det går så är det ok. Det är OK att göra fel ibland. Jag kan ju bara göra det bättre.   ...

Av mirelle - 12 mars 2013 17:22

Oh neeej. inte en till som bara tänker skriva och klaga på vädret!!   Nej nej. Bara lung jag tänkte hellre bearbeta min egen trisstes i detta inlägg. Jag har nog haft exakt 15 kunder i dag och om man räknar på att en kund är inne ca 5 minuter ...

Ovido - Quiz & Flashcards