Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

dentjugofemtejanuaritvåtusenelva

Av mirelle - 25 januari 2011 11:39

jaaaameeeenvaaaadååååå?

längesedan?

tycker du? men nu är jag ju här!!!

 dryga mig lite, vad anars.


många stora kubikmeter vatten har runnit under min bro sedan jag var här och lttade på lillhjärtat mitt. mycket som hänt kan jag lova.

händelser som julafton, nyår, föreldragruppsmöten, australienar möten, bäbismöten, jobbsnack, pärlvävstolstillverkning, febernätter, sol och slask, snöskottning, korvgrillning och mycket mycket mer harhänt sen dess. men jag vette tusan om jag orkar. jag är just nu seg so sirap samtidrgt som jag är piss som ett hjortron. Elvis har haft feder och är förkyld nu i två dar och det har inte varit en lungs stund och väldigt lite sova men ändå nu när mitt hjärtans fröjd ligger och sover som en nyfödd kan jag inte få mig till att vila och försöka sova. jag ligger bara och stirrar i taket och sen så kommer jag på nått jag kulle ha gjort och då är det ju så bra att passa på medans han sover och så flyger jag upp med ett litet skutt och trala lala lar iväg mot nya göromål. men det är väll så att man har mer okr och energi i kroppen än vad man kan föreställa sig.


jag har inte alls haft någon lust att blogga. när jag tänkt på det så har det käns som något superjobbigt att göra och att jag ändå inte haft något att skriva om som nu. men det slutar ändå med att man har skrivit mer än vad någon orkar och bryr sig om att läsa. så då får jag sitta här med min lill text. men lika glad för det är jag. nu vaknar elvis. hejdå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mirelle - 1 april 2013 06:51

Vilka intensiva dagar det blir när han har en stor familj. Mycket mat mycket prat mycket folk. Idag är tanken att vi ska åka ut till björköfjärden och pimpla men jag står fortfarande i valet och kvarlet. Lilleman fick fejk krump natten mot i går oc...

Av mirelle - 30 mars 2013 08:05

Jag vill uppmana alla barnföräldrar där ute att bojkotta godis till barnen och ge ett vitt-socker-fritt allternativ i stället. Jag har fått nog av vuxnas "välvilja" att ge godis till barn. Där inblandat läsk och till och med energidryck!!!??? Det...

Av mirelle - 29 mars 2013 16:35


Det är konstigt hur livet kan tvärnita, göra en 180 grades sväng, snubbla omkull, trilla i graven...   Det hände min bror.   Ta vara på livet, lev varje minut.   Mattias fick 7 år.   Jag saknar honom så mycket och det fins ingen t...

Av mirelle - 18 mars 2013 12:09

Hej kära blogg. Idag går dagen i en otroligt knapigt tempo. Jag är så förvirrad och knäpp och allt blir fel. Men jag är glad ändå. För trotts att allt går som det går så är det ok. Det är OK att göra fel ibland. Jag kan ju bara göra det bättre.   ...

Av mirelle - 12 mars 2013 17:22

Oh neeej. inte en till som bara tänker skriva och klaga på vädret!!   Nej nej. Bara lung jag tänkte hellre bearbeta min egen trisstes i detta inlägg. Jag har nog haft exakt 15 kunder i dag och om man räknar på att en kund är inne ca 5 minuter ...

Ovido - Quiz & Flashcards