Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

blää för tradera

Av mirelle - 24 mars 2011 10:30

jaa tradera får 5 feta blään av mig. om det står att en anons ska vara gratis varför tar vam typ 99 % av försäljningssumman då? blir så jävla trött. sen måste man betala en jävla avgift till posten om brevet råkar vara 2 mm för tjockt för brevinkastet och brevbäraren kan tydligen inte trycka ihop den lite?? blir sä jävla less på att bli lurad hela tiden!!!

har gått fett back på mina tradera auktioner iaf.

jag måste vara så jävla blåst att jag inte fattar nånting!!!


inte är det bara jag som är blåst. varenda en som tittar ut med sin lilla näsa idag blir bra blåst. men det är endå ett gott vårtecken med lite blåsstorm :)


saknar värmen och glada dagar som inte är så komplicerade.


meen idag så gläds jag åt att min mormor och moster kommer på besök och ska käka lunch. jag tänker bjuda på torsdag till ära ärtsoppa och pannkaka! ska bli såå gott. lite synd är det att man inte får ta sig ett litet glas med punsch till. ja jag vet. är jag 120 år eller nää. men jag gillar det and i´m proud to say so! nått nått sånnnnt...


få se om ti tar en tur ner på stan och glider runt lite. jag får deffenetift inte köpa några mera kläder... det är ett stort NO NO för mig nu.

man måste ju tänka påatt man har en familj att ta hand om. fast det är nog jonny som tar han om mig. min stora kärlek! :D


måste ta en titt in på försäkringkassan och kollao m jag sökt någo föreldrapenning för nu?? det är ju sista dagarna nu sen äre dax att dra in storkovan!! :)

synd bara att det kostar på tiden med elvis. men man får inte vara självisk, jonny måste ju få sin del han med!!


nä nu skaj ag bluppa runt lite och kolla läget så det är anständigt att ta hit folk!

hare gött

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mirelle - 1 april 2013 06:51

Vilka intensiva dagar det blir när han har en stor familj. Mycket mat mycket prat mycket folk. Idag är tanken att vi ska åka ut till björköfjärden och pimpla men jag står fortfarande i valet och kvarlet. Lilleman fick fejk krump natten mot i går oc...

Av mirelle - 30 mars 2013 08:05

Jag vill uppmana alla barnföräldrar där ute att bojkotta godis till barnen och ge ett vitt-socker-fritt allternativ i stället. Jag har fått nog av vuxnas "välvilja" att ge godis till barn. Där inblandat läsk och till och med energidryck!!!??? Det...

Av mirelle - 29 mars 2013 16:35


Det är konstigt hur livet kan tvärnita, göra en 180 grades sväng, snubbla omkull, trilla i graven...   Det hände min bror.   Ta vara på livet, lev varje minut.   Mattias fick 7 år.   Jag saknar honom så mycket och det fins ingen t...

Av mirelle - 18 mars 2013 12:09

Hej kära blogg. Idag går dagen i en otroligt knapigt tempo. Jag är så förvirrad och knäpp och allt blir fel. Men jag är glad ändå. För trotts att allt går som det går så är det ok. Det är OK att göra fel ibland. Jag kan ju bara göra det bättre.   ...

Av mirelle - 12 mars 2013 17:22

Oh neeej. inte en till som bara tänker skriva och klaga på vädret!!   Nej nej. Bara lung jag tänkte hellre bearbeta min egen trisstes i detta inlägg. Jag har nog haft exakt 15 kunder i dag och om man räknar på att en kund är inne ca 5 minuter ...

Ovido - Quiz & Flashcards