Direktlänk till inlägg 3 april 2011

Grattis MIRELLE!!!

Av mirelle - 3 april 2011 16:56

Ja stort grattis till MIG för jag har numera ett fast jobb!!!


vem hade kunnat tro det dessa tiden. knappast jag själv!


men tänk vilka vändningar och överaskningar livet kan föra med sig. så följ mig nu i ett fyrfaldigt levende till mig HURRA HURRA HURRA!!!!! bara-bamp-bamp-bamp baaa


  


ja jihaaa


så i dag är det sista dan i mitt liv som arbetslös... får man hoppas. käns dock lite vemodigt att inte få vara med elvis på dagarna längre. käns som att jonny får den goa biten. nu när elvis snart kommer att kunna ta sig fram själv och är mera "med". dessutom sommar och sol. meeeen jag har haft en fin tid med min lille gopudding. Han kan för övrigt säga mamma nu fast offtast är det mammammammmammammaaaaaaaa och offtast när han är ledsen. jonny heter daaadaaadaaa

han har fått två tänder bägge kom på det vanliga stället mitti på nedre plan av lillgeggapet. han kan nääääästan krypa framåt om det är nått han veeeerkligen vill ha. men det är ju bättre att bara gno lite så kommer vi och assisterar. få se hur snäll pappsen är!? men allt kan få ta sin tid. varför skynda på när den tiden snart är här ändå för att citera af uggla.

?


nä jag kommer nog att få min tid med lillpaddeln. och många roliga upptåg kommer det bli :)


jag vill passa på att tacka mina två polare från "back in the days" som fortfarande har hopp om mig och tog med mig på en bastu kväll i skatan. det var urmysigt tjejer!

hoppas det kommer hända igen nån gång innan vi passerar gränsen till den andra sidan.


vi var för övrigt på mitt kusinbarns, elvis 3-männings 1 års dag i dag och det var förstås mycket trevligt och en supergo tårta! verkligen riktigt god!! och det får ju en förståss att börja fundera på elvis 1 års dag. vi kommer antaglien att vara ute i stugan och det kanske kommer bli en kombination födelsedag och namngivning. smider lite på planerna.

dessverre tror jag att det kommer bli svårt att få folk att komma eftersom stugan ligger några mil bort och det kommer att vara lördagen under gatufestveckan. jag fyller ju själv år dag före elvis och det är och kommer alldid att vara under gatufesten och trisst men sant så prioriterar de flästa att gå på en årlig gatufest än att fira någon som fyller år, även om det bjuds på gratis sprit. inte för att det kommer att bli så mycket sprit att tala om numer. kommer ihåg hur svårt det var att få folk att komma på min 20 års dag. men men. de som kommer vet man ju vart man har! :)

på tal om min födelsedag så blir jag ju 25 i år och jag hade nog velat fira det men det kommer nog bli stugmys med grillning och kanske kubb??? vem vet!?


men det är då det. nu så är det dax att gå och gosa med familjen

tacka gudarna fr dem!


puss på er alla


 
 
hanniiii

hanniiii

12 april 2011 11:57

Tack för senast gumsegullaaan !! Göra om, göra om, göra om! Sa jag: göra om? Jaaaaaaaa, det sa jag!!!
Grattis till ditt fastjobb! Vad roligt! Vad gör du idag??? Ska vi ses ? PUSS OCH KRAM :D

http://hanniipie.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mirelle - 1 april 2013 06:51

Vilka intensiva dagar det blir när han har en stor familj. Mycket mat mycket prat mycket folk. Idag är tanken att vi ska åka ut till björköfjärden och pimpla men jag står fortfarande i valet och kvarlet. Lilleman fick fejk krump natten mot i går oc...

Av mirelle - 30 mars 2013 08:05

Jag vill uppmana alla barnföräldrar där ute att bojkotta godis till barnen och ge ett vitt-socker-fritt allternativ i stället. Jag har fått nog av vuxnas "välvilja" att ge godis till barn. Där inblandat läsk och till och med energidryck!!!??? Det...

Av mirelle - 29 mars 2013 16:35


Det är konstigt hur livet kan tvärnita, göra en 180 grades sväng, snubbla omkull, trilla i graven...   Det hände min bror.   Ta vara på livet, lev varje minut.   Mattias fick 7 år.   Jag saknar honom så mycket och det fins ingen t...

Av mirelle - 18 mars 2013 12:09

Hej kära blogg. Idag går dagen i en otroligt knapigt tempo. Jag är så förvirrad och knäpp och allt blir fel. Men jag är glad ändå. För trotts att allt går som det går så är det ok. Det är OK att göra fel ibland. Jag kan ju bara göra det bättre.   ...

Av mirelle - 12 mars 2013 17:22

Oh neeej. inte en till som bara tänker skriva och klaga på vädret!!   Nej nej. Bara lung jag tänkte hellre bearbeta min egen trisstes i detta inlägg. Jag har nog haft exakt 15 kunder i dag och om man räknar på att en kund är inne ca 5 minuter ...

Ovido - Quiz & Flashcards