Direktlänk till inlägg 4 april 2011

mårgonstund har kaviar i mun

Av mirelle - 4 april 2011 08:50

goden morgen.

har startat dagen med att ignorera väckarklockan som ringde kl 6 och såv vidare till kl 7. han säkert amma att par gånger under den tiden. sen blev det lite mer bus med lillen och därefter en dusch. skönt nu är man ren och fin till dagens upptåg. till frukost blev det knäkebröd med leverpastejj och gurka och ja det slank ner en med kaviar på med. trotts att det bara är socker i kaviar kan jag inte motstå det, måste skärpa mig nu!

men jag var riktigt duktig och bestämde mig för att börja mitt nya liv på mer än en karriärmässig nivå och gjorde 5 asdåliga sittups och 5 helt okeyiga armhävningar ( vanliga förståss, inga knän här inte) innan jag hoppade in i duschen. tänker som så nu då att jag ska göra det varje morgon. måste ta i tu med slappfettet på buken!!   

för nu ska jag bliva snygg!!


hej på er

 
 
madde

madde

29 april 2011 18:14

mirelle............ du ÄR SNYGG!!!!!

http://maddelusken.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mirelle - 1 april 2013 06:51

Vilka intensiva dagar det blir när han har en stor familj. Mycket mat mycket prat mycket folk. Idag är tanken att vi ska åka ut till björköfjärden och pimpla men jag står fortfarande i valet och kvarlet. Lilleman fick fejk krump natten mot i går oc...

Av mirelle - 30 mars 2013 08:05

Jag vill uppmana alla barnföräldrar där ute att bojkotta godis till barnen och ge ett vitt-socker-fritt allternativ i stället. Jag har fått nog av vuxnas "välvilja" att ge godis till barn. Där inblandat läsk och till och med energidryck!!!??? Det...

Av mirelle - 29 mars 2013 16:35


Det är konstigt hur livet kan tvärnita, göra en 180 grades sväng, snubbla omkull, trilla i graven...   Det hände min bror.   Ta vara på livet, lev varje minut.   Mattias fick 7 år.   Jag saknar honom så mycket och det fins ingen t...

Av mirelle - 18 mars 2013 12:09

Hej kära blogg. Idag går dagen i en otroligt knapigt tempo. Jag är så förvirrad och knäpp och allt blir fel. Men jag är glad ändå. För trotts att allt går som det går så är det ok. Det är OK att göra fel ibland. Jag kan ju bara göra det bättre.   ...

Av mirelle - 12 mars 2013 17:22

Oh neeej. inte en till som bara tänker skriva och klaga på vädret!!   Nej nej. Bara lung jag tänkte hellre bearbeta min egen trisstes i detta inlägg. Jag har nog haft exakt 15 kunder i dag och om man räknar på att en kund är inne ca 5 minuter ...

Ovido - Quiz & Flashcards