Direktlänk till inlägg 15 september 2011

tomboll utan innehåll

Av mirelle - 15 september 2011 14:00

vi säljer tommhet här. iaf plåtburkar som är tomma. NÄÄÄÄ det är inte mitt huvud jag talar om om om om... fan hakade upp mig.


vid flera tillfällen har jag fått frågan:

-öööö är du blånd eller???


är det verkligen så att man är lite trög då om det verkligen ska vara så att folk behöver fråga mig det? kan ju vara så att jag är lite seg, behöver tänka innan jag svarar, kan komma med helt tokiga ideer iblan och vara lite av en bohem som en arbetsgivare på en arbetsplats jag inte fick något jobb på kallade mig.


skulle jag behöva sätta mig ner och fundera på om det är dax att lägga till hjärngympa på den allt mer växande "att ta itu och börja med" listan? hur tränad man skallen? jag dricker så gott som ingen alkohol, jag glor inte överdrivet mycket på tven, datorn sitter jag vid ca 1 timme om dan med max! varför är jag så seg för? jag vill ju kunna komma med snabba snarta komentarer och bara vara lite mera med. vet inte hur många gånger jag missat roliga skämt o dyl för jag och min hjärna var någon annanstans. dax att ta itu med hjärnan nu så jag slipper bli kallad för blånd. ve och fasa! ;)


en annan sak som slog mig i dag när jag satt i firmabilen på väg till mitt andra hem jobbet var att göra en lista över saker jag verkligen vill göra under min levnads tid. det måste ju vara ett bra sätt att ta sig ur gammla vanor och trygga miljöer. på min lista skulle det kunna stå saker som


*köra en cabad röd mustang från 1969 på rout66 i usa

*gifta mig med jonny

*tatuera mig... igen

*åka en längre tur med hundspann

*semestra en hel sommar

*starta en egen butik

*köpa ett hus/lgh utomlands

*ta med elvis på dollywood och disney world-mest för min egen skull

och

*måla färdigt en hel tavla


tex


ja det verkar ju väldigt spännande måste jag säga! men listan skulle kunna göras hur lång som helst och just nu så är saker jag helst skulle vilja göra i mitt liv att åka utomlands och vart spelar just ingen som hels roll!

men skottland skulle sitta fint!!!

;) älskar dig jonny


ha nu en så underbar dag som ni nu bara kan å ta en funderare på om DU gör just det DU vill. snart är man död...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mirelle - 1 april 2013 06:51

Vilka intensiva dagar det blir när han har en stor familj. Mycket mat mycket prat mycket folk. Idag är tanken att vi ska åka ut till björköfjärden och pimpla men jag står fortfarande i valet och kvarlet. Lilleman fick fejk krump natten mot i går oc...

Av mirelle - 30 mars 2013 08:05

Jag vill uppmana alla barnföräldrar där ute att bojkotta godis till barnen och ge ett vitt-socker-fritt allternativ i stället. Jag har fått nog av vuxnas "välvilja" att ge godis till barn. Där inblandat läsk och till och med energidryck!!!??? Det...

Av mirelle - 29 mars 2013 16:35


Det är konstigt hur livet kan tvärnita, göra en 180 grades sväng, snubbla omkull, trilla i graven...   Det hände min bror.   Ta vara på livet, lev varje minut.   Mattias fick 7 år.   Jag saknar honom så mycket och det fins ingen t...

Av mirelle - 18 mars 2013 12:09

Hej kära blogg. Idag går dagen i en otroligt knapigt tempo. Jag är så förvirrad och knäpp och allt blir fel. Men jag är glad ändå. För trotts att allt går som det går så är det ok. Det är OK att göra fel ibland. Jag kan ju bara göra det bättre.   ...

Av mirelle - 12 mars 2013 17:22

Oh neeej. inte en till som bara tänker skriva och klaga på vädret!!   Nej nej. Bara lung jag tänkte hellre bearbeta min egen trisstes i detta inlägg. Jag har nog haft exakt 15 kunder i dag och om man räknar på att en kund är inne ca 5 minuter ...

Ovido - Quiz & Flashcards