Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

älskar mitt jobb

Av mirelle - 26 oktober 2011 17:01

Jag har det så jäkla bra.

I dag har jag varit otroligt produktiv och gjort flera fina grejjer

dels så har jag gjort ett rakbladsgeleljus som ska stå som allmän beskådan i butiken på grund av att vi just säljer geleljus som man kan göra själv. kul grejjs. sen har jag stickat lite  på nått som ska bli en mössa (tror jag) och tillverkat en present till min kära syster-yster som blir 22(?) år idag!!!! 



  GRATTIS MELINDA!  

  




jag har även hunnit med att jobba! :)


vilket nog gör chefen glad!


Men det är ju det som är så bra att jag får lite tid att göra egna saker och får lov att skapa, fixa och dona lite hur jag vill.


senaste tillskottet bland mina arbetsuppgifter blir att välja ut och tapetsera några montrar hos Schedins Möbler vilket ska bli otroligt kul. Det är ju väldigt lustigt att jag alldrig varit in i den butiken trotts att jag bott i njurunda nästintill hela mitt liv. Men det ska som sagt bli ändring på det snart. ca 2 gånger om år kommer jag att göra om montrarna där. himmla roligt för dem med!


Sen har jag också fått mitt första färgsättningshjälp uppdrag i en hyreslägenhet här i kvissle vilket också ska bli så himma spännande. jag bara älskar mitt jobb, enda nackdelen är att jag träffar familjen alldeles för lite!

å så var det sagt med!


tra lalala laaa


ps Mikael vi saknar dig!!! ds

 
 
Ingen bild

Melinda

26 oktober 2011 17:31

Oh SPÄNNANDE! (presenten förståss, men jag menade mer alla dina nya jobb!) Gud vad roligt du kommer att ha det! Puss! (ps. ja 22 ^^)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mirelle - 1 april 2013 06:51

Vilka intensiva dagar det blir när han har en stor familj. Mycket mat mycket prat mycket folk. Idag är tanken att vi ska åka ut till björköfjärden och pimpla men jag står fortfarande i valet och kvarlet. Lilleman fick fejk krump natten mot i går oc...

Av mirelle - 30 mars 2013 08:05

Jag vill uppmana alla barnföräldrar där ute att bojkotta godis till barnen och ge ett vitt-socker-fritt allternativ i stället. Jag har fått nog av vuxnas "välvilja" att ge godis till barn. Där inblandat läsk och till och med energidryck!!!??? Det...

Av mirelle - 29 mars 2013 16:35


Det är konstigt hur livet kan tvärnita, göra en 180 grades sväng, snubbla omkull, trilla i graven...   Det hände min bror.   Ta vara på livet, lev varje minut.   Mattias fick 7 år.   Jag saknar honom så mycket och det fins ingen t...

Av mirelle - 18 mars 2013 12:09

Hej kära blogg. Idag går dagen i en otroligt knapigt tempo. Jag är så förvirrad och knäpp och allt blir fel. Men jag är glad ändå. För trotts att allt går som det går så är det ok. Det är OK att göra fel ibland. Jag kan ju bara göra det bättre.   ...

Av mirelle - 12 mars 2013 17:22

Oh neeej. inte en till som bara tänker skriva och klaga på vädret!!   Nej nej. Bara lung jag tänkte hellre bearbeta min egen trisstes i detta inlägg. Jag har nog haft exakt 15 kunder i dag och om man räknar på att en kund är inne ca 5 minuter ...

Ovido - Quiz & Flashcards