Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

gömda skatter

Av mirelle - 21 januari 2012 11:14

i ärlighetens namn har jag gått och blivit nått så otroligt lat på sista tiden. det är till och med så dåligt att jag inte ens orkar ha idér som jag inte orkar gemomföra längre.


Inspirationen är som bortblåst.

Men allt kostar. Ska jag träna så stjäl det tid från elvis, ska jag göra något över huvudtaget så är det lika dant. alltså om jag ska göra något som kanska skulle kunna få den här gammla begklumpen på fötter så blir det på bekostnad av elvis och jonny tid så klart. 

det här med att ha kakan och äta den inte går är en sanning som svider.

frågan är blir jag en bättre mamma och sambo den lilla tid jag är med de mina om jag offrar den tiden  det tar att göra ett tex boxningspass i veckan!?? antagligen.  eller kanske inte. ska börja lära mig gå upp i tid på mornarna till att börja med.


men i morgon är det söndag och jag ska få vara en hel underbar dag med mina två killar. funderar på om jag ska tvinga ut dem till pulkabacken i sidsjön med lite fika och hela faderullan om det nu blir fint väder. annars år et ju inge kul! jag har gått och blivit bekväm på äldre dar!

se där inte ens jag kommer leva för evigt


angående rubriken och gömda skatter så hittade jag lite gammla skivor i skivsammlingen från härliga 90-tal- ni som va med kommer ihåg mr musik och alla de här. denna skiva är nr 26 i sammlingen och inleds med den hära låten

http://www.youtube.com/watch?v=9wfpXI5PKlw&ob=av2e


håll till godo! ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mirelle - 1 april 2013 06:51

Vilka intensiva dagar det blir när han har en stor familj. Mycket mat mycket prat mycket folk. Idag är tanken att vi ska åka ut till björköfjärden och pimpla men jag står fortfarande i valet och kvarlet. Lilleman fick fejk krump natten mot i går oc...

Av mirelle - 30 mars 2013 08:05

Jag vill uppmana alla barnföräldrar där ute att bojkotta godis till barnen och ge ett vitt-socker-fritt allternativ i stället. Jag har fått nog av vuxnas "välvilja" att ge godis till barn. Där inblandat läsk och till och med energidryck!!!??? Det...

Av mirelle - 29 mars 2013 16:35


Det är konstigt hur livet kan tvärnita, göra en 180 grades sväng, snubbla omkull, trilla i graven...   Det hände min bror.   Ta vara på livet, lev varje minut.   Mattias fick 7 år.   Jag saknar honom så mycket och det fins ingen t...

Av mirelle - 18 mars 2013 12:09

Hej kära blogg. Idag går dagen i en otroligt knapigt tempo. Jag är så förvirrad och knäpp och allt blir fel. Men jag är glad ändå. För trotts att allt går som det går så är det ok. Det är OK att göra fel ibland. Jag kan ju bara göra det bättre.   ...

Av mirelle - 12 mars 2013 17:22

Oh neeej. inte en till som bara tänker skriva och klaga på vädret!!   Nej nej. Bara lung jag tänkte hellre bearbeta min egen trisstes i detta inlägg. Jag har nog haft exakt 15 kunder i dag och om man räknar på att en kund är inne ca 5 minuter ...

Ovido - Quiz & Flashcards